INFORMACJA
Z UWAGI NA TRWAJĄCE PRACE REMONOTOWO-BUDOWLANE W BUDYNKU URZĘDU GMINY PUSZCZA MARIAŃSKA, POSZCZEGÓLNE STANOWISKA PRACY CELEM ZAPEWNIENIA BEZPOŚREDNIEGO KONTAKTU Z PRACOWNIKAMI ZOSTAŁY ROZMIESZCZONE W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB:
I. SALA ŚLUBÓW (parter w budynku Urzędu Gminy)
Ul. S. Papczyńskiego 1, tel. 46 8318151, 46 8318169 wew. 11
- SEKRETARIAT - KASA - USC I EWIDENCJA LUDNOŚCI
- DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ (WODA I ŚCIEKI, OPŁATY)
- DS. GOSPODARKI ODPADAMI (ODPADY KOMUNALNE)
- OBSŁUGA SPRZEDAŻY WĘGLA
- DS. DRÓG
- DS. ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
- DS. KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ
II. BUDYNEK PRZY PLACU T. KOŚCIUSZKI (wejście przy przystanku autobusowym) tel. 46 8318151, 46 8318169 wew. 27
- DS. INWESTYCJI
- DS. PODATKÓW (decyzje wymiarowe)
- DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I PŁAC
III. BUDYNEK TZW. DOMU KULTURY (wejście od strony ul. Sobieskiego 1) tel. 724 338 999
- DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI (numeracja posesji, podziały)
- DS. ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO (wypisy i wyrysy z planów, plany zagospodarowania, decyzja o warunkach zabudowy)
- DS. OCHRONY ŚRODOWISKA (wycinka drzew, decyzje środowiskowe)
- DS. OCHRONY POWIETRZA (ceeb)
IV. BUDYNEK TZW. DOMU KULTURY (wejście od strony parkingu-poczty) tel. 571 093 003
- DS. PODATKÓW (akcyza rolnicza)
- DS. GOSPODARKI LOKALOWEJ (najem lokali, czynsze)
- DS. OBSŁUGI RADY GMINY I DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
- DS. OBSŁUGI FINANSOWEJ OPŁAT ZA ODPADY KOMUNALNE
- DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- DS. KSIĘGOWOŚCI OŚWIATOWEJ
- DS. EGZEKUCJI NALEŻNOŚCI
- DS. OBYWATELSKICH (oświata, sport)